تولید محتوا

هر متنی که در فضای مجازی انتشار داده می شود ، برگرفته از تولید محتوا است.

در ایران عموم مردم از پیج اینستاگرام و وبسایت بیشتر استفاده می کنند.

آنقدر که برای تبلیغات یا فروش محصولات، از این دو استفاده می کنند.

برای داشتن متنی با بازخورد بالا ، بهتر است که به تولید محتوای آن دقت کنیم.

این قضیه به قدری اهمیت دارد که اگر یک محصول خوب و کارآمد را با متنی با تولید محتوای ضعیف، تبلیغ کنیم، بازدهی خوبی از آن تبلیغ کسب نمی کنیم.

برای داشتن متنی با تولید محتوای قوی ، چه کار کنیم ؟

در یک تولید محتوای قوی ، نحوه ی نوشتن پاراگراف اول خیلی مهم است.

مخصوصا اولین جمله ی آن باید به گونه ای باشد که با برانگیختن کنجکاوی یا معنای تعجب آمیز خواننده را راغب به خواندن ادامه ی آن کند.

بهتر است در تولید محتوا، فرد خواننده را به صورت سوم شخص خطاب کنید.

به طوری که در فرد حس ارتباط برقرار کردن القا شود.

بهتر است در ادامه از متن دقیق و منطقی با آمار و ارقام دقیق به صورت عدد استفاده کنیم تا حس اعتماد در خواننده ایجاد شود.

تولید محتوا به صورت اصولی و کارآمد به دو صورت امکان پذیر می باشد:

شیوه ی اول :

انجام تولید محتوا توسط صاحب اصلی پیج با استفاده از آموزش های کاربردی که در فضای مجازی وجود دارد.

شیوه ی دوم:

استفاده از افراد متخصص در این موضوع و سپردن امور سئو و تولید محتوا به این افراد می باشد.

با توجه به اینکه امور سئو در بازاریابی از اهمیت بسیاری برخوردار است و تجربه نشان داده که با دیدن آموزش و نداشتن تجربه ی کافی ، متن تولید شده به مقدار کافی بازخورد نداشته و ثمره مثبتی ایجاد نمیکند.

پس شاید پرداخت هزینه برای اینکار در ابتدا هزینه ی اضافی به نظر بیاید اما در بلند مدت اینکار به سود کارفرما خواهد بود.

برای دیدن سایت ما ، روی این نوشته کلیک کنید

برای آموزش های بیشتر، پیج اینستاگرام مارا دنبال کنید