طراحی وبسایت فروشگاهی

این روز ها بازار ها از حالت سنتی قدیم خود خارج شده اند که این کار توسط طراحی وبسایت فروشگاهی انجام میگیرد.

دیگر تفاوتی ندارد که شما در چه کسب و کاری فعالیت دارید در بازار امروزه فورش آنلاین اولین نیاز یک کسب و کار برای رونق آن کسب و کار است.

با طراحی وبسایت فروشگاهی شما میتوانید تمامی محصلات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید.

ویژگی این نوع فعالیت آتلاین این است که دیگر نیازی به در ارتباط بودن با مشتری ندارید و تمامی محصولات شما به صورت کامل به همراه توضیحات کامل برای فروش در وبسایت فروشگاهی آماده میشوند.

امروزه اکثر مردم دوست دارند که زمانی که در منزل راحت نشسته اند بتوانند محصول خود را سفارش دهند تا در اسرع وقت این محصول را درب منزل خود تحویل بگیرند.

دقت کنید که داشتن یک وبسایت فروشگاهی برای فروش آنلاین و کسب درآمد کافی نیست بلکه این وبسایت باید ویژگی های خاصی از قبیل موبایل فرندلی بودن ، سرعت بالا و آسان بودن کار کردن با وبسایت را نیز شامل باشد.

طراحی وبسایت فروشگاهی در اکثر شرکت های طراحی سایت انجام میشود.

اما باید دقت کنید که این وبسایت که برای کسب و کار شما آماده سازی شده اولا سفارشی کسب و کار شما باشد و دوما از نظر سئو و رتبه گیری در گوگل نیز از پتانسیل بالایی برخوردار باشد.

طراحی وبسایت فورشگاهی

حالا چیکار کنیم…

ما به شما پیشنهاد میدهیم که هرچه سریعتر برای راه اندازی فروشگاه آنلاین کسب و کار خود اقدام کنید چراکه گوگل برای رتبه دهی به وبسایت شما قدمت سایت شمارو در نظر گرفته و به وبسایت شما رتبه دهی میکند.

مثلا اگر شما دارای وبسایتی با قدمت ۵ ساله باشد اختلاف زیادی با یک وبسایت تازه تاسیس دارید و قطعا در شرایط بهتری هستید.

به همین دلیل نباید از اهمیت این قضیه در اداره یک فروشگاه اینترنتی غافل شد.

اگر شما هم دارای کسب و کاری هستید که هنوز برای طراحی وبسایت فروشگاهی برای این کسب و کار اقدام نکرده اید ما به شما پیشنهاد میدهیم هرچه زودتر اقدام کنید تا هرچه سریعتر به قدرتمند ترین وبسایت در کسب و کار خود تبدیل شوید.

برای طراحی وبسایت فروشگاهی با همکاران ما در شرکت پیکاما در ارتباط باشید تا با بهترین قیمت و بهترین کیفیت وبسایت فروشگاهی خود را تحویل گرفته و شروع به کار کنید.

لازم به ذکر است که اگر این کار را در شرکت پیکاما انجام دهید ۵۰ محصول نیز به صورت رایگان در وبسایت شما بارگذاری میشود که به صورت جداگانه هزینه چشمگیری دارد.

شما میتوانید از راه های ارتباطی زیر برای ارتباط با ما استفاده کنید :

۰۲۱-۶۶۹۷۰۳۴۳ شماره دفتر پیکاما

۰۹۱۲-۴۸۷۱۷۹۹ واتساپ و خط مستقیم شرکت پیکاما

برای ارتباط با پیج اینستاگرام پیکاما کلیک کنید.

برای دسترسی به صفحه اصلی پیکاما کلیک کنید.