۴ روش تولید محتوای سئو شده را در چند دقیقه آموزش ببینید

تولید محتوای سئو شده به این معنی است که شما محتوایی بنویسید که همه اصول موتورهای جستجوگر در آن رعایت شده باشد و به افزایش رتبه سایت کمک کند.

موتور های جستجوگر، محتوایی که سئو خوبی داشته باشند را بهتر تشخیص می دهند و رنکینگ بهتری به آنها می دهد.

تخصص یک محتوا نویس در این است که چقدر با این قوانین آشنایی دارد.

۴ روش تولید محتوا بهینه

4 روش تولید محتوا بهینه

۱. خلاقانه ایده تولید کنید

زمانی که تولید محتوا می کنید، از شما خواسته شود که محتوایی در رابطه با موضوع خاصی بنویسید و یا قصد دارید که برای سایت خود یک محتوا تولید کنید.

در این شرایط چه می کنید؟ یک محتوا کپی شده خیلی زود توسط موتور ها شناسایی می شود.

از خلاقیتتان استفاده کنید و متنی بنویسید که در هیچ سایتی دیده نشود.

کلمات ابتکاری و روش های متفاوتی را پیدا کنید که شما را از دیگران متمایز کند.

۲. کلمات کلیدی

در مقاله قبلی روش های سرچ تخصصی کلمه کلیدی را آموزش دادیم، اما تنها سرچ درست کلمات اهمیت ندارد، بلکه مهم این است که از کلمات چگونه و در کجا استفاده کنید.

مثلا یکی از روش های تولید محتوای سئو شده این است که کلمه کلیدی اصلی را در نخستین کلمات meta description قرار دهید و توازن آن را در متن رعایت کنید.

۳. عنوان نویسی

عنوان اولین چیزی است که نظر مخاطبین را به خود جلب می کند، پس در انتخاب عنوان بیشترین حساسیت را به خرج دهید.

عنوان در محتوای سئو شده باید تعداد کلمات مشخصی داشته باشد و خیلی طولانی نباشد و حتما باید تیتری مرتبط با موضوع باشد که در آن از کلمه کلیدی اصلی استفاده کرده باشید.

۴. جملات را در انتها ویرایش کنید

بعد از تولید محتوا، باید آن را به شکل دقیقی بررسی کنید تا افعال و کلمات همخوانی داشته باشند و جملات ساده و قابل فهم باشند.

موتور های جستجوگر قابلیت تشخیص جملات نا معنی را دارد.

توصیه می کنم قبل از تحویل یا بارگذاری محتوا، آن را در سایت های آنالیز متن قرار دهید تا اشتباهات دستوری متن را به راحتی پیدا کنید.

برای آموزش های بیشتر، پیج مار ا در اینستاگرام دنبال کنید