همه چیز در مورد افزایش رتبه گوگل با تولید محتوا

افزایش رتبه گوگل با تولید محتوا ، هدف اصلی همه مدیران سایت ها و سئو کاران است، که با تلاش برای تولید یک محتوای بدون نقص، در انتظار یک رتبه خوب در صفحه اول موتور های جستجوگر هستند.

بعضی از سایت ها همیشه در صفحه اول موتورهای جستجوگر هستند و در نظر دیگران، رقیبانی سرسخت به نظر می رسند که قصد عقب نشینی ندارند. به نظر شما آنها با چه شگردی رنکینگ اول گوگل را کسب کردند؟

جالب است بدانید که هیچ تردستی خاصی این وسط وجود ندارد.

بزرگ ترین رمز موفقیت رقیبان شما، آشنایی با قوانین گوگل و سئو است که، با تمرکز بر روی تولید محتوا پیشرفت کرده اند.

برای آموزش ابتدایی تولید محتوا اینجا کلیک کنید.

روش های اخذ رنکینگ

برای افزایش رتبه گوگل با تولید محتوا ، این روش ها را با دقت مطالعه کنید.

۱.رقیبان شما چه کسانی هستند؟

در ابتدا مشخص کنید که قرار است با چه کسانی رقابت کنید.

لیستی از رقیبانتان تهیه کنید و آنها را آنالیز کنی. نقاط قوت و ضعف آنها را مشخص کنید.

از نقاط ضعف رقیبانتان به عنوان سکوی پرتاب استفاده کنید، اما باید یک استراتژی خاص، برای پیشرفت داشته باشید.

۲. رتبه خود را بررسی کنید.

شما چه رتبه ای در موتور های جستجو گر دارید؟

بررسی کنید که از چه فاکتورهایی چشم پوشی کردید ولی رقیبانتان از آنها، به عنوان یک عامل برای پیشرفت استفاده کردند.

نقاط قوت و ضعف سایت خود را پیدا کنید.

۳.بیشترین سرچ های مخاطبین را پیدا کنید.

کلمات کلیدی که تعداد سرچ بالایی دارند را پیدا کنید، برای این کار نیاز است که مخاطبین و نیازهایشان را بشناسید.

برای این کار لازم است که در سایت های تخصصی، که کارشان پیدا کردن کلمات کلیدی پربازدید است، جستجو کنید.

۴.اصول قدیمی سئو را کنار بگذارید.

قوانین گوگل و سئوی آن دچار تحولاتی شده که آگاهی از آن، یک نکته مثبت در ارتقا سایت است.

برای آشنایی تخصصی با سئو در اینجا کلیک کنید.

برخی از این قوانین شامل:

  • لینک کردن: درمحتوایی که نوشتید، نیاز به دو نوع لینک داخلی و لینک خارجی دارید.

لینک داخلی: لینکی از نوشته های سابق سایتتان است که نوشته های جدید را به نوشته های قبل وصل می کند.

لینک خارجی: لینک یکی از سایت های دیگر و یا لینک صفحات مجازی خود را در سایت قرار دهید.

به خاطر داشته باشید که گوگل، متوجه هر گونه خطایی در لینک ها می شود، بنابراین از دور زدن گوگل و لینکهای ناقص پرهیز کنید.

  • طول جملات : تقریبا ۲۵ درصد از جملات متن، باید کمتر از ۲۰ کلمه باشد.
  • استفاده درست از کلمات کلیدی در متن و به کارگیری کلمات کلیدی مترادف.
  • با  اصول نگارشی آشنا شوید.

مسائال نگارش برای سئو بسیار مهم است، و نباید سهل انگاری در جملات و به کارگیری علامت ها داشته باشید.

برای محتوا نویسی، از سایت های دیگر کپی نکنی و سعی کنید خودتان متن را بنویسید.

برای افزایش رتبه گوگل با تولید محتوا ، آشنایی با سئو اهمیت بالایی دارد و حرفه ای تخصصی در زمینه ی فعالیت در سایت و فضای دیجیتال به حساب می آید.

ادامه آموزش ها را در صفحه اینستاگرام ما دنبال کنید

برای آموزش های بیشتر به صفحه اصلی پیکاما بروید.