تولید محتوای حرفه ای چه معیار هایی دارد؟
پیش از آن که به سراغ تعریف این بخش برویم، می خواهیم مشخص کنیم که اصلا محتوا نویسی چیست؟
در مقالات قبلی، سعی کردیم تولید محتوا را توضیح دهیم، در اینجا بیشتر در این زمینه صحبت خواهیم کرد.
تولید محتوا دقیقا چی هست؟
محتوا نویسی در هر گوشه ای از زندگی ما دیده می شود.
پیج های اینستاگرام، کانال های تلگرام، سایت های مختلف، کاتالوگ ها، عکس نوشته ها، دکلمه ها و …
پشت همه این ها یک یا چند محتوا نویس قرار دارند که متن های جدید خلق می کنند و آن ها را به اشتراک می گذارند و همه ما تاحالا با آنها سرو کار داشتید.
محتوای حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

همه ما تا حالا با متن، عکس نوشته، دیالوگ یا هر محتوای دیگری روبه رو شدیم که حس کردیم چقد حرف دل ما را می زنند یا چقدر این نوع نوشتن شما را در حل مشکل یا تصمیم گیری کمک کرده است.
مطمئنا بیشتر این متن ها را هم در قسمتی یادداشت یا ذخیره می کنید.
این متن ها چه ویژگی دارند که تا این حد، شما را شیفته کرده اند؟
تولید محتوای حرفه ای یعنی همین!
محتوایی که نوشته می شود، باید احساس درک شدن به خواننده بدهد و یا انقدر کلمات را نرم استفاده کرده باشید که خیلی راحت آن ها را درک و قبول کنند.
این نوشته ها چیزی شبیه به بازاریابی محتوایی هستند که قبلا به آن ها پرداختیم.
این نوشته ها بدون اینکه از روش زمخت تبلیغات استفاده کرده باشند، شما را جذب خود می کنند.
اعتماد سازی با تولید محتوا

محتوا نوشتن کاری نیست که فقط تمرکزتان را روی نوشتن از موضوع خاصی بگذارید و بعد تمام.
مطمئنا بعضی از افراد را در این زمینه دیدید که عقیده دارند خیلی حرفه ای کار کردند و هر چه به دنبال پیدا کردن مشکل برای عدم فروش یا عدم جذب مخاطب می گردند،چیزی دستگیرشان نمیشود.
شما با نوشتن یک متن می توانید افراد را نسبت به خود بدبین کنید و یا برعکس، باعث شوید آنها بدون اینکه شما را بشناسند، اعتماد زیادی بهتان داشته باشند.
اعتماد سازی در محتوا معجزه یا تردستی نیست!
تنها کافی استمحتوا نویسی و اعتماد سازی را یاد بگیرید و تمرینات بیشتری در این زمینه داشته باشید.