هشتگ گذاری و اصول تخصصی آن

هشتگ گذاری تخصصی چگونه باعث پیشرفت پیج میشود؟ قصد داریم هدف هشتگ های اینستاگرام را بررسی می کنیم و کار با هشتگ را به شما آموزش دهیم تا بتوانید بعد از خواندن این مقاله، یک قدم بزرگ برای داشتن یک پیج حرفه ای بردارید.

اهداف هشتگ

هشتگ (#) یک نماد پیشرفته برای دسته بندی پست هاست که هدف آن، شناسایی راحت تر مطالب مربوطه در پست هاست و این به افزایش بازدیدکنندگان و دسته بندی سریع موضوعات اینستاگرام کمک می کند.

جالب است بدانید، افرادی که هشتگ هایی که شما به کار برده اید را سرچ کرده باشند، حتی اگر از پست های پیج شما هم دیدن نکرده باشند، در اکسپلور اینستاگرامشان پست های شما را می بینند.

قوانین تخصصی هشتگ

  • از هشتگ های کوتاه زیاد استفاده نکنید.
  • در هشتگ هایتان از جزئیات بیشتری استفاده کنید تا شانس دیده شدنتان بالاتر برود.

مثلا اگر از  #معماری استفاده کنید، در بین انبوهی از پست ها گم می شوید.

اما اگر از #معماری -داخلی-و-دکوراسیون استفاده کنید، شانس بیشتری در افزایش بازدیدکنندگان دارید.

  • به هیچ وجه از هشتگ تکراری استفاده نکنید.
  • قبل از اینکه در زیر پستهایتان هشتگ بذارید، در مورد آنها تحقیق کنید.

هشتگ های جذاب، پربازدیدکننده و هدفمند را پیدا کنید.

  • هشتگ هارا در ۲ جا بنویسید.

اگر نمی خواهید ظاهر پستتان پراز هشتگ باشد، می توانید به جای این که همه ی هشتگ هارا در کپشن بنویسید، نیمی از آنها را به صورت کامنت در زیر پستتان بنویسید.

  • از هشتگ گذاری زیاد استفاده نکنید، چون کار تخصصی ای نیست.

توصیه می شود که به جای هشتگ های فراوان، از کلمات کلیدی مهم و کاربردی استفاده کنید.

بهترین تعداد هشتگ هایی که می توانید استفاده کنید، ۵ الی ۹ تاست، اما اینستاگرام اجازه ی استفاده از حداکثر ۳۰ هشتگ را به شما می دهد، و باتوجه به آموزش های قبل باید بدانید که، اینستاگرام پست های بیشتر از ۳۰ هشتگ را، شدوبن (بلاک) می کند.

تعداد مناسب هشتگ ها :

کمتر از ۲۰k فالور: ۲۵ تا ۳۰ هشتگ

۲۰k تا ۳۰k فالور: ۲۰ تا ۲۵ هشتگ

۳۰k تا ۵۰k فالور: ۱۵ تا ۲۰ هشتگ

۱۰۰k تا ۵۰k فالور:۱۰ تا ۱۵ هشتگ

بالای ۱۰۰k فالور: ۱۰ تا ۵ هشتگ

انواع هشتگ ها

هشتگ گذاری اینستاگرام سه نوع است:

۱.هشتگ برند :  در همه ی پست هایتان از آن استفاده می کنید و به عنوان برند شما به کار می رود.

۲. هشتگ کمپین یا پروژه : هشتگ های کوتاه مدت و زمان داری هستند که برای اتفاق یا مسابقه ای طراحی می شوند و بعد از مدت تعیین شده پاک می شود.

۳.هشتگ توضیح : برای دسته بندی موضوع خاصی استفاده می شود.

مثلا #طراحی-سایت

با ما متخصص پیج اینستاگرام خود شوید

برای آموزشهای بیشتر، اینجا کلیک کنید