تفاوت هشتگ ترند با هشتگ نیچ چیست؟

تفاوت هشتگ ترند با هشتگ نیچ را به شما آموزش می دهیم، تا بتوانید از هر دوی آنها در هشتگ گذاری استفاده کنید و کاربرد آنها را با هم دیگر مقایسه می کنیم.

هشتگ ترند (trend)

هشتگ هایی که افراد زیادی به دنبالشان هستند و میزان سرچ بالایی دارند، به قدری که به پربازدیدکنندگان اینستاگرام تبدیل شدند.

این هشتگ ها، کوتاه اند و غالبا یک کلمه ای اند.

ممکن است چند کلمه ای باشند، اما تعداد استفاده از آن بالاست.

مثل: اعدام-نکنید (که در یک زمانی، بالاترین هشتگ ترند اینستاگرام معرفی شد و ۲ کلمه ایست).

هشتگ های ترند، بازدیدکنندگان بالایی در اینستاگرام دارند و برای جذب فالوور، بهترین گزینه است.

این هشتگ ها، معروف ترین هشتگ ها هستند که پست های زیادی با آنها نشانه گذاری می شوند.

مزیت دیگر این است که از رقیبانتان جا نمی مانید و شانس دیده شدن را در بین بازدیدکنندگان پیدا می کنید.

روش های جذب فالوور از طریق هشتگ را قبلا آموزش دادیم که می توانید برای خواندن مطالب اینجا کلیک کنید.

مشکل اصلی، این است که عمر استفاده از آنها طولانی نیست.

با هشتگ مشابه، به آخر لیست جستجو ها می روید و به مرور زمان شانس دیده شدنتان پایین می آید.

هشتگ نیچ (niche)

علاوه بر هشتگ عام، هشتگ های خاصی نیز هستند که منحصر به فرداند و به آنها هشتگ ها نیچ می گویند.

رقابت و دیده شدن این هشتگ، کمتر از هشتگ های ترند است اما تخصصی و خاص تر از آنها هستند.

در این نوع هشتگ گذاری، از هر کلمه ای استفاده نکنید.

فراموش نکنید که کلمات به کاربرده در هشتگ نیچ، ویترین تخصص شماست.

کلام آخر

اگر میخواهید در کنار جذب فالوور، تخصصتان را نشان دهید، حتما از هشتگ ترند و هشتگ نیچ در کنار هم استفاده کنید تا شانس دیده شدنتان دوبرابر شود.

برای آموزش های بیشتر، به صفحه اصلی سایت پیکاما مراجعه کنید.